Als je interesse hebt om met me samen te werken, kun je contact opnemen voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek. Dit gesprek duurt ongeveer een uur en vindt plaats bij jou thuis. We bespreken samen waar je tegenaan loopt, hoe je het graag zou willen en wat ik voor jou kan betekenen.
Werkafspraken duren meestal 3 uur. We maken een globale indeling van de ruimte die opgeruimd gaat worden en kiezen een plek waar we aan de slag gaan.
Belangrijk om te weten is dat jij de touwtjes in handen hebt! We maken een plan wat aansluit bij jouw leven en jouw behoeftes. Dit is dus altijd maatwerk. En jij bepaalt welke spullen je wel of niet wilt houden. Het hoeft niet minimalistisch, mijn enige doel is te zorgen voor een plek die voor jou fijn voelt.
We werken in jouw huis en met jouw spullen, dat is behoorlijk persoonlijk en kan misschien wat ongemakkelijk voelen. Daar heb ik als Professional Organizer alle begrip voor. Alles wat we doen en bespreken is vertrouwelijk.